Trött del 2

2012-08-01 23:05:14 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag är trött,trött på att lyssna på folk som kommer med jävla råd om allt.
Senast igår har jag sagt till min mor att jag inte vill ha råd om mitt barn som inte är här ännu.
Och att jag kommer att be henne om råd men vill inte ha de nu, just nu har jag så mycket annat i mitt liv som jag oroar mig över och det känns helt värdelöst att bråka över något så litet som inte ens spelar roll.
 
Men icke jag ska viss lyssna på henne ovansett om jag vill höra eller inte ska inte gå in på detaljer,
men jag vill lära mig själv om hur och vad jag ska göra som mamma, men det vill hon inte förstå.
Vissa saker gör mig fullständigt galen, och när man ber om att få byta ämne och säger att man förstår men det är inte läge att prata om ett nu, då är man en uppkäftig gris som inte uppskattar vad man blir given och behandlar henne som informationstånd.
 
Varför??
Jag blir ledsen, arg o helt otroligt sårad av att min mamma inte förstår.
Fast jag har talat om för henne att jag blir förrvirrad när alla kommer med råd och tips som inte ens aktuella just nu.
Nu bor min bebis i magen, jag skulle mest av allt velat ha råd om hur jag ska bära mig åt när hon är i magen och inte bli behandlat som en avelsto och få höra att man förstör allt med atityden man har.
File:Sad-face.jpg

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu