Vabb

2014-10-07 10:11:19 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja det regnar o Viktors ögon har blivit lite bättre, men inte hans humör. 
Två års trots är inte att leka med kan jag lova. Hur kan det va så mycket vilja i så litet kropp kan man ju undra ibland. 

Idag skulle vi gått till barnmorskan och kolla blodtrycket på mig och eventuellt gå förbi affären och köpa lite saker till bebisen. Men eftersom Viktor sovit som en kratta halva natten så har jag fått avboka besöket och vi chillar hemma.
Med lite frukost och lite Nicke nyfiken myser vi till regn i soffan.

Medan lille mannen slappar passar jag på att planera hans födelsedag. 
Beställde en kurio surfplatta och tittade på en bowlingset för barn, lite cars saker.. Så sitter med små värkar och funderar om det inte räcker med enbart surfplattan... Beslutsångest.se






Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu