Tom

2014-10-06 21:22:58 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag känner mig nedtrampad, överskörd, mosad, krossad. Försvunnen... Utan indititet, utan liv. Utan mina tankar, borttappad. Jag vet inte vem jag är... Jag vet inte vad jag vill, vad jag gör.. Varför jag gör det längre. Jag är inte mig själv för jag vet inte vem jag är längre... Jag saknar ett ansikte.. Jag har förträngd mig. Jag är borta. Jag finns inte längre.. Jag är död.. Mina tårar rinner... Mitt hjärta slår men jag är inte här jag är inte jag... Jag finns inte... Jag kan inte längre se nåt framför mig. Allt som va så självklart är inte klart längre.. 
Jag vet inte vad som väntar mig... Mjau jag har aldrig gjort det.. Men nu saknar jag mig som alltid burit med. Ingen ork inga ord inga tankar. Svart, tomt, ilska.. 
Jag har har mördat mig i hopp till att bli någon annan. Nån perfekt nån som gör allt o sväljer allt. Jag är en robot.. Jag är inte en människa lägre.. Det ända jag gör är att fungera... Resten vet jag inte... Om det skulle vara så väl att jag gick å dog... Men icke.. Det går inte för jag måste finnas för mina barn. Allt jag har är dom... Men jag är inte en mamma de förtjänar eller behöver.. Jag vet inte själv vem jag är.. 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu