V 38

2012-10-04 19:19:54 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jappi jappi jej:S eller vad ska man säga:( morgonen började med att man sprang på toa kiss nödig som fan..sen drack man kaffe med svärmor och då börjas allt kl 9 gick jag upp till oss och la upp maten till mig åt tog min piller la mig lite för att vila skulle till bm på eftermiddag men så känner man äää vad fan ila man mår nu då frös lite men på med täcket tänkte blir nog bra.. Men icke sprang på dass spydde överallt där handfatet, toan, golvet, duschen.. Grr blev ju att städa kan jag säga.. Ringer svärmor mellan spy attacker säger ring bm fråga vad jag ska göra( skulle ringa fl om jag kräktes) hon ringer och säger ja bm ville fortfarande att du skulle komma in.. Va?? Tyckte jag mår kratta så ska jag ta mig dit oxå helsike heller... Men visst går ner för att ringa.. Pratar med henne ringer fl de menar på att man och bm är dumma i huvudet för vadå du är ju gravid så ska man kräkas... Äää ok tänkte jag. Men har sammandragningar så magen är som en kanonkula och slappnar inte av lixom.. Hållt sig redan i halvtomma vilade och så men hjälpte inte Nähe nä men du ska ändå vila.. Sen frågar hon mig lixom kanske det kopplade hos henne ändå tänkte jag då jag nämnde att de trodde på hf. Men icke hon kollat personnummer läser lite i journalen men still nä inte tillräckligt typ.. Bara å vila jaha 2 timmar senare ner till bm pratar med henne magen har fortfarande inte släppt vilade tog blodtrycket ok.. Nu börjar den slappna av lite då och Puff det släppte bm skit arg på fl vadå kan inte tar emot, va fan håller de på med... Vadå vila när det inte släpper men visst...bebben 130 i hjärtslag fast ligger oftast på 147/148/150 aldrig 130 men hon säger inget ok... Frågar om jag läcker foster vatten men det tror jag inte jag gör.. Hm men vita blodkroppar hittade de massor i urinet. Åker hem hämtar ut paket hjälper svärmor med byrå så börjas det magen stenhård... Skit attacker ont ont insvepande värkar undermagen och runt bak i ryggen onda hållt i sig i 35 min dock inte så regelbundna som jag ville att de är men visst pustar ut kollar på magen den står fan på ena sidan ungen har gått å lagt sig på vänster sidan och rullar såg roligt ut.. Åt ner i sängen igen se om det drar igång senare...


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu