TUL

2012-10-03 23:23:49 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


yes yes mycket informotiv dag! mycket nytt man lär sig...
Åkte till tul, där satt vi och väntade på bm som vi skulle träffa blev samma bm som vi träffade förra ggr visst tyckte jag ingen fara. Lägger mig ner och ber henne att kolla mellan benen på ungen lite extra så vi får veta för sure vem det är..ja visst hon mäter och donar och kollar och tycker att bebisen är jätte fin lagom med fostervatten och moderkakan ligger bra lite trångt men vad gör man huvudet och ryggen och allt är fint fint allt är klart..2600 gramm vägde bebben och uppskattades på 3400-3600 när den va ute då huvudet skulle va en aning mindre än vad vi trodde och längden fick vi inte ens veta...men visst frågar bm imorgon. Yes då säger jag till bm kan du kolla mellan benen på ungen**? Japp säger hon håller på...så blir det allderless knäppttyst i rummet både jag och M sitter och stirrar på skärmen...hjärtat bultar jag har fingrarna i kors håller tummarna.
Plötsligt så gillar jag inte alls det jag ser..vad fan kläcker jag ur mig..men vänta säg inte det ser ju ut som en pung...dra mig baklänges det kan inte vara en pung. Ju säger bm det ser ut som en pung! Men vad fan DU sa förra ggr till 75% att det är en flicka... mm säger hon ja men nu ser jag en pung den ser ut som en hjärta...men ser ingen penis... hm vänta så hon går ut och hämtar en annan bm som ska kolla hon med på vad det nu är... Ja säger hon det ser ut som en pung men kan ju vara en slida... då börjar jag ånga ser att M flinar han vill ha en pojke men lixom 20 v i väntan på en Linnea..grr
Vrålar tillbåda SÄG FÖR FASEN VEM DET NU ÄR !! ÄR DET EN PUNG ELLER FITTA UNGEN HAR?
Men de stannade på en pung vilket värken M eller jag såg att det va såg ut med som 3 likadana bollar i rad än hjärtformat sak som de sa...
 
så ser pojkkön ut men den vi såg där de tyckte det såg ut som en pung såg ja 3 kulor i rad tyck blygis blygis...
Blir galen 37(36+6) fredag är jag i v 38 då kan inte ungen komma nu?? Fick massa namn förslag idag oxå så blir det en kille så blir det en Viktor eller Johan och blir det en tjej så Linnea eller Linn.. Åh hoppas hoppas

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu