Pille pill

2012-09-23 00:47:08 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Så dum som man är så har jag förstört min fina blogg för en vecka sedan när jag försökte klura ut hur man installerar olika texter..då råkade jag tycka bort hela stillmalen:S
Ojoj vad arg jag var:P
Men efter att ha suttit hela kvällen framför datorn har jag nu lyckads att fixa till en ny :)
Puff säger jag många svordomar har blivit sagda!
Men nu är jag klar för idag i varjefall.
 
All detta pillande orsakade att jag fått skit ont i ryggen, och bebisen är totalt galen i magen, aj säger jag:(
ibland är hon rolig där inne men inte idag...
 
Hann äver upptadera min Iphone med iOS 6 som har kommit ut :
blev väldigt överasskad skit snabb blev luren och inte minst Facebook appen fick sig en tuchup samt siri och andra roliga grejer:)
 
Nu ska jag vila varit en lååång dag och ska det komma en kotte idag så måste jag vara utvilad.

Kommentarer
Carola

Hej! Det blev ju jättefint på bloggen nu med. Väntar med spänning på nedkomsten av guldklimpen! kram

Svar: haha guldklumpen ska se på onsdagen hur stor klumpen är:) de tror på 3300 ligger hon på...:)kram
verbainania.blogg.se

2012-09-23 21:36:47

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu