BF

2012-10-25 16:51:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nä men se så nu är det 25e idag och fortfarande ingen bebis haha:)
Åh att det ska ta så lång tid för att få det man vill ha i handen <3
 
 
Ända som är skönt är att man sover som en gud, lägger sig och plupp är man borta och sover sover sover:)
Igår vart jag hemifrån kl 11 och tillbax kl 4 snacka om en lång promenad!
Först till sjukhuset med svärmor och röngta hennes hand i magnetkameran, sen käka på stan och in till BM
där fick man sitta i 30 min medan alla sprang som tokar :S Men 35 i sf mått och 1 kg vikt uppgång 8 kg på hela grav då. Skönt det iaf:) Bebisen har fixerat sig ordentligt nu så det inte går att rycka på huduvet och imorse kom nog det sista av slemmisen:D Åh fan hoppas att ungen behagar att komma ut snart jätte trött på ha en mage som värker.:) Som tur så är det MAX 2 v till om inte bebisen vill komma nu av sig själv. 31 ska jag tillbax till Bm och kolla värden och sen 2 november ska de mäta fostervattens mängd sen blir det igångsättning så inte längre än tills 10 november kommer kotten vara inne i mig:P
 skönt att veta det iaf:)
 
Idag har jag försökt förtränga att det är BF så det blev en lång prommis med cameran:)
Plåtade lite och plockade lite kul:) Hittade färsk Lavendel konstigt nog så blommade den ännu, nu hänger det en rejäl kvist i köket:)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu