Frustrationen är HÄR uppe!

2012-10-21 22:34:09 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nä men härligt härligt idag vart man verkligen på topp or not!
Må jag säga värsta dagen i mitt liv , sammandragningar+illamående+trötthet+hjärtklappningar= mycket olyckliga mig:(
Allt börjades med att efter att ha vaknat 8 och ätit frukost fick man en värmevåg över sig sen vid 10 fick man knappt luft och sen vidare kom ilskan ville slänga saker och vråla på maken när starkas han inte ens gjort eller sagt något.
Höll mig gick till sängen la mig ner och började böla ! Yes mycket skönt, sen kändes som att nån bara klickade på off knappen och där vart jag borta. Vaknade kl 14 hungrig sammandragningar och hjärtklappningar mådde illa. Gick upp och åt, sen sängen igen ont ont drar i magen när ska ungen behaga sig komma ut:( som ett bra plus på det så har vi underbara grannar vars barn tror vi det är poppar musik samma jäkla snutt inte ens hel låt hela dagen om och om igen varje dag ny snutt helvete :(


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu