Surprise♥

2012-10-10 22:07:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Som vanligt överaskar M mig alltid, visa ggr blir man så arg så man vill gå och strypa
gubben och säga ett och annat, men efter regnet kommer sol.
Och ja det stämmer mycket bra det där.
4 år som gifta 5 år tillsammans och ändå blir det nåt nytt varje dag
på dessa 38 veckor som gravid har inte M varit på Bm besök en endaste gång,
av olika orsaker, och jag har aldrig tvingat honom till det just för det inte behövs
det sker inte speciellt viktiga grejer hon bm och ändå berättar jag allt för honom.
Men idag så FÖLJDE HAN MED!!! VA???!!
För första gången haha barnorskan vart lika stenad som jag, trodde att jag skulle få ett varför till svar men nej.
Visst säger han :)))
Gud vad roligt kan det vara visa gånger:)
 
Men ja visst hos Bm : mitt blodtryck : 143/89 lite högt men går att leva med bättre än 143/96 iaf vad de mätte till när vi kom in jag och M.  Glukosen låg på 2,3 vilket är otroligt lågt haha barnmorskan undrade om jag ens kännde av ett men icke det gjorde inte jag :O  bebisen ligger med huvudet ner och inte rört sig ur fläcken men jag som trodde att den gjorde det:) kunde ge 100 på att jag kännde både huvudet i ena sidan och rumpan i andra...
123 i hb vilket är otroligt bra :) och +1 kg:)
 allt som allt +7 kg under hela grav.
 
Sen fick jag be om att skriva ut papper från TUL vi gjorde v 36+5
resultaten blev 8,9 cm i skallbenet 10,2 cm magen och 7,44 cm i lårbenet.
Vikten just då låg på 2974 gram så undrar hur de tänkte när de sa att bebben kommer att väga ca 3200-3400 gram när den kommer ut hm.... ja kanske om den kommer någongång vid v 40 men inte efter hehe
 
För övrigt kan jag säga att dagen har varit bra inte mycket stress och spring fick sova !!!
får börja köra hårt med Valerian roten på kvällen så jag sover som en stock hela natten:)
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu