BF + 3

2012-10-28 20:03:46 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jaha då har 3 dagar gått över det beräknade födelsedatumet...INGEN UNGE ÄNNU!
GRR  må jag lova att man går och väntar på att nånting ska hända men det händer inte..
Tur att jag inte är ledsen iaf...hittar på massor av projekter att göra innan bebben behagar sig ut...
Men snart kommer alla saker att ta slut juu...igår har jag röjt i alla garderober..sorterat rubbet..allt ska vara lätt att komma åt, sen kläder och sånt har jag oxå gått igenom slängt massa tvättat allt, så bebisen har en ren mamma och pappa:P maken håller sig för huvudet hemma,haha klinisk ordning...markerade syltburkar till och med!!!   grrr men fan det är gjort iaf:) imorgon ska jag LAGA MAT till förbannelse ska steka kötträtter göra lasange...koka ,steka skära ,frysa, baka tills allt är klart så man inte behöver göra massa när ungen kommer hatar färdiga maträtter från affären så bättre att passa på och göra egna...
 
Om inte bebisen kommer inatt för då sitter jag bara med färdig kalops och bullar hemma haha resten är inte tillagat hoho men det ser vi:) bättre en unge i handen än maten i frysen:P

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu