Jag orkar inte mer vill inte vara kvar

2012-08-19 16:55:23 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Skriver och tårarna rinner:( jävlar va jag är trött pallar inte denna helvetet. Samma visa varje dag, spelar ingen roll vad man gör får man fan ingen hjälp av gubben. Skiter väl han i om man är gravid eller inte. Idag åkte jag och hans föräldrar till Ikea och handla möbler hans mamman sa hela tiden att jag inte skulle lyfta hon själv har problem med händer och ont i nacken emellan åt. Så kommer vi hem och ska in med helvetet i hissen svärfadern konkar på allt och jag åker upp öppnar dörren och tar in en liten paket in. Säger att jag är hemma ( han vet att det handlar om tynga möbler) han rörde inte ens sig ur soffan. Skiten väger bly och svärmor säger luft inte hon är fan 2 ggr mindre än mig. Ska jag låta henne lyfta? Nej. Men där sitter en ung och frisk karl och kollar på tv medan jag som är hög gravid konkar på paket som väger 60 kg. Skit trevligt frågade honom om han ens tänker hjälpa fick inget svar. Va i helvete. Helt bruten nu, ligger och grinar. Varför bryr han inte sig. Är han för lat eller är det något jag har gjort gifta i 4 år men vad fan. Varför ??? Varför vill han skaffa barn nu om han inte bryr sig om mig?? Kommer han bry sig om barnet då? Vill verkligen dö idag:( vill inte vara kvar, vill bara inte. Önskar mig själv att dö på förlossningen och slippa allt


Kommentarer

skickar en stor *kram*! vet hur själviska de kan vara!!

2012-09-11 00:28:13

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu