Trött

2012-09-20 23:21:19 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jätte trött, har inte sovit normalt på 3 nätter nu, känner mig totalt utsliten, M tyckte till och med synd om mig när han kom hem. Har tryck mot ljumskarna och öm i undermagen:S och till på köpet får man bajsattacker som kommer och avtar på en gång...:( försökte ringa till min bm idag men kom inte fram
till dem:( så får väl sitta och vänts tills på måndag då jag ska träffa henne, om
man dvs inte föder innan haha. Urk tröttare än trött fan orkade inte ens prata idag, M kom till soffan och klappade på huvudet och magen, allmänt tröstande, det blir bra snart är det över. Men ändå känns det oroligt och för snabbt går det fram :( fasen byter till v 36 idag gahhh va inte man i v 20 nyss haha Gud tänka sig hur snabbt allt sker, jätte läskigt att jag kommer inom snart ligga inne och krysta fram en bebis lääääskigt det är fan ordet.!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu