And I´am bored

2012-09-18 18:28:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
V 35(34+4)
Har abslut ingen anning om vad fasen man ska syssälsätta sig med...eller ju jag vet vad, men har inte ork till att göra det... Vill måla skåpen invändigt för de är GULA BLÄ:S vem det nu va som valde färgen måste ha haft jäkligt dålig smak.. Men visst det ville jag göra sen, kanske måla eklisten M har satt upp för ex antal mån sedan... och fixa små söta lådor till skåpen så sakerna kan ligga fint...
äsch fasen typ flytta på möblerna i sovrummet så man kan ställa ungens vagga där och så det är klart typ...
Men icke jag har kommit typ till att tvätta bebis kläder hänga upp de och sitta och glo och pilla på dem..värst va väl när jag skulle fixa i ordning 2 lådor i byrån så ungens kläder skulle ligga fint...ja tillslut satt jag och vek kläderna sorterade dem efter storleken...sniffade på dem typ...sen kom man fram till alla bebis redskap dregglisar,närsug,badtermometer och sånt..där satt man och peta och pilla på allt som vart över hela sänger delvis på golvet och jag sitter mitt i det hela, så kommer M in och undrar vad fasen man håller på med typ...
Börjar bli bebis galen vill ha ut henne nuuuu, låter antagligen jätte själviskt men skiter väl fan jag i... ska ha nu!!
Eller hon får jätte gärna komma efter jag har fått pengar då är jag i v 37 och då är hon mycket välkommen ut...:P
 
Igår satt jag och M och kollade på tv sen gick jag ut för att brygga te,,så hör jag honom skrika från V-rummet..Varför dricker du inte läsk??
- VA??
- Ja varför dricker inte du läsk?
-ÄÄ vet inte vill inte ha.....
- Jaha då får du sitta med din kage då
- Va, vad säger du?
- Ja, men de skriver att gravida som dricker läsk, löper ökad risk att föda tidigare, SÅ SITT DÄR MED DIN KAGE.
Haha alltså är det inte bara jag som är bebis sjuk:P
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu