TICK TACK 41 dagar kvar

2012-09-14 23:02:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har jag varit duktig det må jag lova.
Lyan är städat maten är lagad,tvätten är tvättad,inglasningen är putsad och till och med tösens kläder och stuff sorterade och väntar in henne :P
Men men med dessa ansträngningar fick man förvärkar igen.. men vad fan snart dags ändå och allt måste ju fixas så röt åt ungen (TÄNKER INTE FÖDA DIG IDAG;DET GER DU FAN I) haha och så slutade värkarna lite rolig tajmning.
Sen på kvällen gick jag och svärmor och pallade äpple och tänka sig att jag balanserade och hängde i varända gren som en katt resulttet blev 2 stoooora kassar med äpple och goooda är de:) samt sammandragningarna in i vassen.
Hehe M tror att jag är galen som hoppar och skuttar och tjatrar som en galning...23 på papper 6 år i sinnet:P
Ge mig tvål så blosser jag sopbubblor:)
LALALALA
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu