Sudden death

2012-02-09 16:11:15 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är jag totalt slutkörd, eller vad ska man kalla detta tillståndet jag är i nu??!
Känner mig som en spagethi hängandes på en gaffel.
Sitter här vid datorn med en rudolfnäsa och hostar.

Iförr igår kom mitt camera battari jätte glad så nu kommer jag att kunna ta bilder hela dagen utan att behöva ladda om battariet efter 3 bilder.
Vad mer, jobb jobb jobb.
Fast nu är man sjuk och har avbokad hela veckan, för att inte bli ännu sjukare om det nu ens går.
Imorgon ska jag och matte på ett möte i sthlm,roligt värre kunde vara utan den, men måste är alltid ett måste.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu