Down With The Sickness

2012-02-15 18:10:44 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jahap, vad händer i världen nu då?
Nyheterna säger att svartahavet har frysit till is.
32 C i Ryssland, vad mer? massa sjuka, allting rullar på?
Matte kom hem igår med svullen hals och febern gick lixom på sekunden och idag sitter han och käkar penicellin kur...
Själv är man inte riktigt frisk heller... har ont i tinningen nu i 2 dagar i rad, jätte kul, försökte böja på huvudet men då får man jätte ont. Så nu sitter vi på pill diet både jag och matte han äter Citodon, alvedon, penicellin och mocolgin och jag sitter på alvedon-citodon dieten:( Kul som fan med andra ord..

Ända som är bra är att man kan jobba åtminstonde:) så det är lixom en tröst:)
Vad mer kalga lite på Kommunen kanske och kräva att de plogar bättre, gick inte komma fram till bussen idag!
Däremot ger jag Tummen upp för SL idag konstigt nog så han bussarna gått bra idag:D

Sen har ju jag fått mitt battari hem så började ta lite pic. här kommer lite försmak för er som kollar på min blogg då och då:=)























Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu