Life is so wonderful....

2011-12-19 22:46:22 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


En ännu en  härlig dag på jobbet:)
Trotts att SL har åter igen förstört min morgon.
Åkte hem ifrån kl 10 över 7 och kom inte till jobbet förrens 2 min innan man började lektionen:S
Alltså 15 över 8... 1 timmas reseväg när det vanligt vist tar 23 min att åka dit:S
Första bussen åker framför min näsa jahap okey vi väntar på en ny då...
JAG ÄR DÅ NERE PÅ STAN sitter på bussen ska gå av och ser min buss kommma men Jävel till busschafören vill inte öppna dörrarna då han inte ser att 20 pers står vid dörren och vill ut och hinna med sina bussar
RESULTATET : MIN BUSS ÅKER IVÄG UTAN MIG !!!!
då är det BUSS N2 som man får vänta på....
I sammalagt har jag väntat på bussarna idag i hela 25 min...
TUR ATT DE KAN ENS RULLA MED PUCKON BAKOM SPAKARNA!!!
Men till slut var man framme och hade en härlig dag
slutade halv två så var ganska slappt ...
SEN SL IGEN!!!
20 min förseningar på en skit buss hur fan då ??
Men hann ta fina bilder medan man väntade på den:)
SNÖ SNÖ MERA SNÖ KLÄ BUSKARNA OCH TRÄDEN
SNÖ SNÖ MERA SNÖ
GE MIG ÄNNU MERA...

MAN KÄNNER SIG SOM I EN SAGO VÄRLD...

HÄRLIGA HÄRLIGA VINTER TIDEN.

Sen kom man hem och fick världens överaskning min kära make har handlat hem massa roliga prytlar:)
Sen målade jag lagade maten och nu sitter jag och slappar med egen bakaed pepparkakor
SWEET.
Här kommer en bild på mig första akvarell :


THE END.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu