Happy Happy <3

2011-12-04 20:20:39 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har jag presenter till ett förbannelse:)
Mamma och Jocke kom med blomma och massa godis nötter och ett snygg Bh till mig samt nya toffler som jag önskade mig i början av året då men min kära svärmor har redan köpt knall rosa till mig, men det är lugnt nya är oxå rosa men lite ljusare, har tyckt att alla trädgårds tofflorna är fula och de som använder de är töntar Hej och hopp nu är jag en av dem:)

Största presenten av alla en spegelflex camera!!!!!!
Sen beställde jag en mambo jambo CF kort till den från UK.DYRT SOM FAN!!!

Sen va det blommor som sagt:)

Har fått en bonus med lite konst material pastel,kol pennor och akvarelfärgerna.
Sen fick man en sött liten läppglass haha fattar att man köper nåt för förpakningen hihi




Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu