Förvirrad värld

2011-12-01 17:47:50 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Varit ute på balkongen nyss, spöregnar känns som att inglassningen kommer att flyga till nån ganne snart om det inte kommer att sluta:(

Fattar inte att nu när det är början på December har inte vi fått snö ännu, känns helt märkligt, saknar solen, det är ju alltid mycket ljusare när snön ligger på marken, men nu får man kännsla att det är tidig vår eller konstig höst, blommorna blommar ute och såg att löven börjar komma igen:S Vart tusan har vintern tagit vägen??

Nu är det dax för den att komma !!!

Igår fyllde jag 22, känner mig inte en dygg äldre, fick jätte fina rosor av min bättre halva, och en trådlös rautor som jag tjatade så länge om:) Men fanskapet ville inte funka på min dator så satt utan internet i 2 dagar surfade genom mobilen för att det var allt som kunde ansluta till den nya dosan:( Men nu efter all slit och många fula ord fick min käreste igång interneten så nu kan jag flytta mig i lägenheten hur jag vill med datorn:)) Glad som F**!!!!

På söndag kommer mina föräldrar och fikar då kommer  vi fira mig med dem oxå, och så klart är man present kåt:)
Hoppas att vi inte kommer att smitta de med bacillerna som vi bär på nu, har varit sjuk nu sedan i fredags:( kom från jobbet va helt slut på morgonen innan jag skulle kliva upp men tog mig till jobbet iaf, så skulle man till simhallen, med jobbet så antagligen där blev jag ännu värre så på lördagen när jag klev upp trodde jag att någon har våldfört sig på mig medan jag sov och sedan kastat mig under en spårvagn:S skit skön känsla:)
Men nu börjar sinnet komma tillbaka och man börjar hamna på rätta spår igen fast man har skit hosta, låter som en gammal alkis med kol:O





Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu